Velkommen til mine opplevelser ved etableringen av økogrenden

Det var en gang et lite skogsområde i Holmestrand. Sakte men sikkert ble det forvandlet til en levende økogrend, bebodd av hyggelige miljøvennlige, og samtidig nok så vanlige, mennesker, som levde lenge og lykkelige. Her kan du følge med på hvordan den forvandlingen foregår.


Se også facebookgruppa Terra Libera Økogrend.

tirsdag 27. august 2013

Ikke tid!

Har ikke blogget i en måned! Etter min ferieuke, begynte jeg å jobbe igjen. Etter jobb haster jeg meg til byggeplassen og prøver å være til hjelp på en eller annen vis. Har vel tatt mange bilder, men fikk ikke gjort noe med dem. Nå lager jeg fort flere innlegg, slik at august også er dokumentert.

Nå er Saschas permisjon over og har kveldene blitt mye kortere allerede. Vi får se hvor mye vi får til om kvelden.



Lieve nederlandse bloglezers. Ik zie het even niet zitten om in twee talen te bloggen. Jullie moeten maar noors leren of gewoon plaatjes kijken. Ik slinger effe wat op de blog, zodat augustus toch ook is bewaard voor de toekomst.

Mijn vakantie was over 4 augustus. Na het werk haastte ik me naar de bouwplaats om daar enigzins nuttig te kunnen zijn. Ik heb wel veel foto's gemaakt, maar geen tijd gehad om er wat mee te doen. 

Nu is Saschas verlof weer over en beginnen de avonden al veel korter te worden. We moeten maar even zien hoeveel we voor elkaar krijgen op de avonden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar