Velkommen til mine opplevelser ved etableringen av økogrenden

Det var en gang et lite skogsområde i Holmestrand. Sakte men sikkert ble det forvandlet til en levende økogrend, bebodd av hyggelige miljøvennlige, og samtidig nok så vanlige, mennesker, som levde lenge og lykkelige. Her kan du følge med på hvordan den forvandlingen foregår.


Se også facebookgruppa Terra Libera Økogrend.

onsdag 26. desember 2012

Det snør(r)

Først var det min tur med snørr og gørr, vondt i kroppen og vansker med å puste. Det tok som alltid noen dager før jeg skjønte hva det var. Prøvde å finne ut hvorfor musklene var så vonde og hvorfor jeg var sliten av ingengting. Jeg hadde jo ikke gjort så mye rart? Men da viste det seg i form av halsbrann og tett nese: forkjølelse! Måtte bli hjemme i to dager, klarte ikke å røre alt for mye på meg. Det går heldigvis bedre nå, i morgen kan jeg ta opp jobbingen på huset igjen (håper jeg da).

Eerst was het mijn beurt met snot en slijm, pijn overal en niet kunnen ademen. Als altijd duurde het een paar dagen voor ik begreep wat er aan de hand was. Ik snapte niet waarom ik spierpijn had en zo moe was van niks. Ik had toch niet zo veel raars gedaan? Maar keelpijn en een verstopte neus vertelden het: verkouden! Moest twee dagen thuisblijven, kon me niet echt veel bewegen. Nu gaat het gelukkig beter, morgen ga ik er weer lekker tegen aan (hoop ik dan).


Nesten som forventet er det nå Saschas tur... Vi er flinke til å velge ferien til å bli syke!

Maar zoals te verwachten was, is nu Sascha ook geveld... We zijn er goed in om ziek te worden in de vakantie!





PS. Bildene er uten tillatelse tatt fra internett. Fant dem ved å søke på "Hatsjoe"
PS. De plaatjes zijn zonder toestemming gestolen van internet. Ik vond ze bij het zoekwoord Hatsjoe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar